عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 60
:: باردید دیروز : 2879
:: بازدید هفته : 3013
:: بازدید ماه : 5216
:: بازدید سال : 12744
:: بازدید کلی : 170965

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

چهار شنبه 30 مهر 1393 ساعت 21:46 | بازدید : 384 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

داعشفارین پالیسی گزارش داد

درگیری «داعش» و «ارتش آزاد» در شهری در ترکیه

خبرگزاری تسنیم: اعضای وابسته به گروه تروریستی "داعش" با اعضای "ارتش آزاد سوریه" که هر دو گروه از مخالفان نظام سوریه هستند در یکی از شهرهای ترکیه با هم درگیر شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مجله فارین پالیسی در گزارشی نوشت که دو روز قبل ساکنان یکی از مناطق شهر اوروا در ترکیه به دلیل درگیری دو گروه مسلح در یکی از خیابان‌های این شهر از نیروهای پلیس ترکیه درخواست کمک کردند.

بعد از مداخله نیروهای پلیس ترکیه در این نزاع مسلحانه سرانجام مشخص شد این دو گروه مسلحی که با هم درگیر شده‌اند یکی به گروه‌های میانه رو مخالف نظام سوریه موسوم به "ارتش آزاد" وابسته بوده و دیگری به گروه تندروی تروریستی "داعش" وابسته بوده است، و علت اصلی این درگیری هم مساله مالی بوده است.

در جزئیات این حادثه منابع خبری آمریکایی چنین اعلام کرده اند: 12 نفر از جنگجویان وابسته به ارتش آزاد سوریه با 3 نفر از کارکنان دفتر داعش در شهر اوروا در ترکیه درگیر شدند چرا که براساس تصمیم اتخاذ شده از سوی دولت محلی در ترکیه قرار شده بود در قبال هر فرد زخمی از ارتش آزاد مقداری پول به ستاد این ارتش مخالفان تحویل داده شود اما به گفته اعضای ارتش آزاد دولت محلی را مشتی دزد اداره می‌کنند و از مبلغی که قرار بود برای هر زخمی به آنها پرداخت شود تنها مبلغ ناچیزی تحویل داده شده است.

محمد یکی از اعضای ارتش آزاد در این باره می‌گوید: قرار بود دولت محلی برای هر زخمی مبلغی معادل 150 دلار بپردازد از این رو گروهان ما اسامی 343 نفر از زخمی های خود را اعلام کرد اما دولت محلی که تحت نفوذ داعش است  تمام آن فهرست اسامی را خط زده و 50 اسم دیگر را به رسمیت شناخته که ارتش آزاد هرگز اسامی مذکور را نمی شناسد.

به گفته اعضای ارتش آزاد، دولت محلی سعی دارد با ایجاد چنین نام‌هایی ضمن حذف اسامی اصلی وعده‌های مالی مقرر شده را به نفع خود برداشت کند.

اما در این بین منابع محلی در ترکیه اعلام می کنند که دولت به ارتش آزاد سوریه اعلام کرده تنها این مبلغ 150 دلار برای هر زخمی را تنها برای سقف 300 زخمی به رسمیت می شناسد از این رو بعد از این که اسامی از 300 نفر افزایش یافت گروه های وابسته به ارتش آزاد باهم به صورت مسلحانه درگیر شدند.

این مجله آمریکایی در پایان این پرسش را مطرح می کند: آیا آمریکا قصد دارد با این گروه‌هایی که خود آنها را میانه رو دانسته تعامل داشته باشد؟




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: