عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 141
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 375
:: بازدید ماه : 5764
:: بازدید سال : 13292
:: بازدید کلی : 171513

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 ساعت 17:46 | بازدید : 340 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )
 

 

 

 

حضور هاشمی در دانشگاه باز هم جنجالی شد

 

 

 درگیری محافظین هاشمی با دانشجویان/ شعارها و پلارکاردهای معنادار در اعتراض به حضور هاشمی در دانشگاه + فیلم و تصاویر

 
 

حضور هاشمی رفسنجانی به مناسبت بزرگداشت روز استاد در دانشگاه امیرکبیر با حواشی زیادی همراه بود.

 

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو»، هاشمی رفسنجانی امروز، به مناسبت بزرگداشت روز استاد با دعوت ریاست دانشگاه امیرکبیر به این دانشگاه آمد.

 

 

این برنامه که قرار بود ساعت 10:30 برگزار شود به علت حواشی ایجاد شده به تاخیر افتاد. دانشجویان که به حضور هاشمی در دانشگاه معترض بودند با تشکیل زنجیره انسانی در محل ورود هاشمی و با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به سیاسی کاری ریاست دانشگاه در دعوت از سایر شخصیت‌های سیاسی، نقش موثر هاشمی در فتنه 88 و سخنان حاشیه ساز اخیر او اعتراض کردند.

 

 

 

 

دانشجویان همچنین اعلام کردند که جلسات سفارشی و فرمایشی جایگزین برنامه‌های دانشجویی شده است و تهمت زدن به امام جایش در دانشگاه نیست

 

از دیگر حواشی این برنامه این بود که تیم حفاظت هاشمی رفسنجانی به خبرنگارانی که از صبح امروز در سالن آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه مستقر شده‌ بودند اجازه حضور یافتن در میان دانشجویان را ندادند و مانع از حضور خبرنگاران در جمع دانشجویان شدند.

 

 

برگزاری تدابیر شدید امنیتی در دانشگاه و پلمپ تعدادی از کلاس ها و آزمایشگاههای درسی مجاور مکان سخنرانی هاشمی و سعی انتظامات دانشگاه در پراکنده کردن دانشجویان از دیگر حواشی حضور هاشمی در دانشگاه امیرکبیر بود.

 

دعوت هاشمی رفسنجانی از سوی ریاست دانشگاه امیرکبیر در حالی است که در هفته‌های پیش نیز دانشگاه امیرکبیر، شاهد سخنرانی شخصیت های تنش زا چون محمدرضا خاتمی، اصغر فرهاد زاده و علی مطهری بوده است. این در حالی است که ریاست دانشگاه به برنامه های سخنرانی افرادی چون حسین شریعتمداری، بذرپاش (نماینده مجلس) و سعید زیباکلام را به علت تنش زا خواندن برنامه ها مجوز نمی دهد.

 

 

به گفته دانشجویان دعوت از هاشمی و سخنرانان قبلی در راستای یک پازل سیاسی برای آغاز فتنه ای دیگر در دانشگاه هاست که با همکاری ریاست دانشگاه انجام می شود، وگرنه به جای دعوت از هاشمی که نه یک شخصیت دانشگاهی است و نه آشنایی چندانی با  دانشگاههای سراسری دارد، می شود از شخصیتهای دانشگاهی موجه و غیرتنش زا برای بزرگداشت مقام استاد دعوت کرد.

 

اما خروج هاشمی از دانشگاه امیرکبیر نیز بدون حاشیه نبود.

 

جمع کثیری از دانشجویان هنگام خروج وی از دانشگاه با در دست داشتن تصاویر معنا‌دار از مهدی هاشمی که اشاره به مفاسد فرزند جنجالی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی داشت وی را بدرقه کردند.

 


حضور چند دانشجوی استقبال‌کننده از هاشمی با پلاکاردهای حمایت از سران فتنه و درگیری‌های متعدد این افراد با سایر دانشجویان از حواشی بود که در اتفاقات امروز دانشگاه امیرکبیر به چشم می‌خورد.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: