عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 54
:: بازدید هفته : 305
:: بازدید ماه : 5694
:: بازدید سال : 13222
:: بازدید کلی : 171443

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

دو شنبه 25 اسفند 1393 ساعت 19:42 | بازدید : 457 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )
سرگرد سیلی خورده , تکذیبیه فرماندار صحنه , سیلی به مأمور وظیفه شناس, مرصاد , صحنه , کرمانشاه
مرصادنیوز: ارباب رجوع مضروب توسط فرماندار حاشیه ساز شهرستان صحنه گفت: پس از گذاشتن درخواست کاری خود روی میز فرماندار ایشان عصبانی شد و با مشت های پی در پی از سوی وی بی هوش شدم.

گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری مرصاد/ فرماندار شهرستان صحنه از بدو حضور در این مسند با ایجاد حواشی متعدد در متن برخی از اخبار روز کشور قرار گفت.

او که پیشتر نیز در فرمانداری شهرستان سنقر با حاشیه های زیادی مواجه بود از ابتدای مسئولیت خود در شهرستان صحنه با پلمپ تعدادی از واحدهای مسکونی سازمانی آموزش پرورش، به نظر می رسید که از رفتار های منطقی و مبتنی بر قانون فاصله دارد.

وی در روزهای بعد با برخورد فیزیکی و زدن سیلی به صورت مأمور راهنمایی و رانندگی باز هم خبر ساز شد. فرمانداری که در حین رانندگی و متوقف شدن اتومبیلش توسط پلیس به مأمور در حال انجام وظیفه سیلی می زند.

پس از انتشار این خبر فرماندار صحنه موضوع را از پایه منکر شد که فرمانده نیروی انتظامی وقت کرمانشاه در گفتگو با مرصاد به شدت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد این برخورد صورت گرفته و نیروی انتظامی تا احقاق حقوق مأمورش پیگری خواهد کرد.

برنامه تلویزیونی پایش به مجری گری مرتضی حیدری نیز در برنامه شبکه یک تلویزیون مأمور سیلی خورده را به عنوان قهرمان هفته با رای مردم انتخاب کرد و از فرماندار صحنه خواست که هر چه سریع تر استعفا کند.

اما ظاهرا شهریار عباس آبادی حاضر به پایان رفتار های عجیب  و دور از شأن دولت تدبیر و امید نیست و در ماه های گذشته اقدام به ضرب و شتم یک ارباب رجوع تا مرز بی هوشی کرده است.

با مشت های فرماندار بیهوش شدم

شهریار نوروزی مدیرعامل یک شرکت حمل و نقل در شهرستان صحنه است که به گفته خودش بیش از ده مشت از فرماندار دولت تدبیر خورده است. گفته هایی که حقیقتا مخاطره رویایی با چنین مسئولی را در دل شهروندان ایجاد کرده است.

نوروزی به خبرنگار مرصاد گفت: برای پیگیری برخی از مسائل اقتصادی چندین بار با فرماندار مکاتبه کرده و درخواست های خود را پی گیری کرده ام.

وی ادامه داد: وقتی که درخواست خود را که در آن چندین بار استدعا می کنم و این الفاظ در آن وجود داشت را روی میز فرماندار گذاشتم ایشان عصبانی شد و نه با یک مشت و دو مشت بلکه با چندین ضربه به من حمله ور شد.

جانباز نیستم ولی ارباب رجوع که بودم

نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا شما آن طور که برخی رسانه ها گفته اند جانباز هستید گفت: من جانباز نیستم اما ارباب رجوع که بودم...

وی تصریح کرد: بعد از کتک های آقای فرماندار که به هوش آمدم اعلام کردم که مرد آن است که در حالت خشم خودش را کنترل کند بنابر این جوابی ندادم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پیش از دادن درخواست خود جمله ای یا حرفی که فرماندار را عصبانی کند زده اید گفت: به هیچ عنوان صحبتی غیر از گذاشتن درخواست روی میز وی نداشتم.

این ارباب رجوع مضروب توسط فرماندار ادامه داد: بعدها هم که برخی از دوستان واسطه شدند تا با فرماندار آشتی کنیم و به همین دلیل شکایت نکردم اما این رفتار در شأن آقای فرماندار نبود.

نوروزی گفت: من چندین بار است نامه نگاری می کنم و به جایی نرسیده است به همین دلیل بعید می دانستم که شکایت من هم به جایی برسد.

به گزارش مرصاد؛ پس از انتشار برخی رفتارهای نامتعارف از سوی فرماندار شهرستان صحنه و اعلام پشیمانی و توضیحات وی سعی شد تا چندان به حواشی مربوط به او پرداخته نشود اما ظاهرا تداوم این گونه برخوردها همچنان از سوی این مسئول ادامه دارد و باید هرچه سریعتر فکری برای فردی کرد که از جایگاه مدیر نظام جمهوری اسلامی اینگونه بد بینی ایجاد می کند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: