عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 106
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 340
:: بازدید ماه : 5729
:: بازدید سال : 13257
:: بازدید کلی : 171478

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

چهار شنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:52 | بازدید : 341 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )
اختیاری که رهبری به فرمانده ناجا تفویض کردند
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۹
سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در همایش ملی "پلیس و ارتقای سلامت اداری" با بیان اینکه طبق آمارها در سال ۸۲، ۴۱۱۲ پرونده از کارکنان ناجا در کمیسیون‌ها ثبت شده بود، گفت:‌ دراین سال ۲۶۰۰ نفر اخراج و از خدمت معاف شدند که این آمار در سال ۹۲ به ۲۱۰۰ نفر کاهش پیدا کرد. 

به گزارش ایسنا، فرمانده ناجا در خصوص مبارزه با فساد گفت: مبارزه با فساد به افزایش کارآمدی منجر می‌شود و ما دیده‌ایم که پیشرفته ترین کشورهای دنیا به لحاظ مادی بهترین کشورها در مبارزه با فساد اداری نیز هستند. وی با اشاره به اینکه ناجا برای مبارزه با فساد دست یاری به سوی اندیشمندان و نخبگان دراز کرده است، گفت: باید مبارزه علمی با فساد داشته باشیم. در مبارزه با فساد انتقاد نیز وجود دارد و نباید فرماندهان تنها به دنبال تعریف و تمجید باشند. این یک آفت بزرگ است که اگر از کسی انتقاد کردیم و اسم بردیم ناراحت شود. البته نقد با تخریب فرق می‌کند و بحث آنها که در قالب نقد تخریب می‌کنند بحث دیگری است. 

فرمانده ناجا با بیان اینکه کمیسیون تخلفات ما به روزند، افزود: یک روز حضرت آقا به من فرمودند شما که اینقدر پیگیری می‌کنید چرا تخلفات صفر نمی‌شود که من مراحل را به ایشان توضیح دادم.

احمدی مقدم با یادآوری این فرمایش رهبر معظم انقلاب ادامه داد: من خدمت ایشان عرض کردم که ما گفته‌ایم هر ماموری تخلفی مرتکب شود علاوه بر آنکه خودش را برکنار می‌کنیم مامورش را نیز برکنار می‌کنیم اما گاهی مامور ما در خیابان تعدی می‌کند و ممکن است دور از دید فرمانده‌اش باشد. با این وجود امروز از زمان اجرای حقوق شهروندی ۸۵ درصد این موارد رفع شده است.

فرمانده ناجا اضافه کرد: مقام معظم رهبری در آن دیدار اختیاری را به بنده تفویض کردند که البته من آنرا به کس دیگری واگذار نکرده و خودم پیگیر آن هستم. رهبری فرمودند اگر کسی اخراج شد در خفا این را انجام ندهید و به شکل علنی آنرا اعلام کنید تا برای دیگران درس عبرت شود.

احمدی مقدم اضافه کرد:‌ در همین راستا من هم سفارش کردم که اگر کسی اخراج شد او را بیاورید و در صبحگاه لباس و درجه‌اش را بکنید و اگر ماموری نیز به اعدام یا شلاق محکوم شد حکمش را در همانجا اجرا کنید البته خوشبختانه در ناجا مورد اعدام نداشتیم اما در سالهای گذشته چند مورد شلاق بوده است که آنرا اجرا کردیم.

وی افزود:‌ این تدبیر رهبری انصافا نقش زیادی در کاهش فساد و مقابله با آن برجا گذاشته است.

احمدی مقدم گفت:‌ در حال حاضر در ارزیابی‌هایی که در ۱۰ استان انجام شده نمره سلامت اداری در نیروی انتظامی ۷.۲ از ۱۰ است که البته این ارزیابی‌ها در تمام استان‌ها انجام خواهد شد



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: