عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 52
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 286
:: بازدید ماه : 5675
:: بازدید سال : 13203
:: بازدید کلی : 171424

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

سه شنبه 20 آبان 1393 ساعت 17:0 | بازدید : 349 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )
گویا فضای برگزاری مراسم سرد بوده است و پوتین به سرعت وارد عمل می‌شود و کتش را بر روی دوش لیو آن می‌اندازد اما بانوی اول چین به سرعت آن را برمی‌دارد. اما این اقدام از چشم رسانه‌ها دور نماند.
اولین قانون نانوشته دیپلماسی این است که «هرگز به همسران روسای جمهور نزدیک نشوید»، اما به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهوری روسیه که به تازگی مجرد شده، این قانون را فراموش کرده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته مجله فارن پالسی، رهبران 21 کشور عضو آسیا - اقیانوسیه از جمله روسیه برای شرکت در نشست سالانه همکاری اقتصادی آسیا - اقیانوسیه (اپک) به پکن رفته‌اند و نشست تا امروز (سه‌شنبه) ادامه دارد.

واکنش رسانه‌ای چین به

روز یکشنبه مراسمی در «واتر کیوب» محل برگزاری المپیک سال 2008 برگزار شده بود. در این مراسم ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در کنار پنگ لیوآن، بانوی اول چین نشسته بود که در کنار همسرش شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین قرار داشت.

در حالی که میهمانان در حال نشستن بر روی صندلی‌های خود بودند، شی جینپنیگ مشغول حرف زدن با باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا شد و پوتین نیز با بانوی اول چین صحبت می‌کرد اما صحبت آنها اینگونه به پایان می‌رسد که پوتین کت خود را بر روی دوش همسر رئیس‌جمهوری چین می‌اندازد و همین مساله در رسانه‌های چین کلا سانسور شد. گویا فضای برگزاری مراسم سرد بوده است و پوتین به سرعت وارد عمل می‌شود و کتش را بر روی دوش لیو آن می‌اندازد اما بانوی اول چین به سرعت آن را برمی‌دارد. اما این اقدام از چشم رسانه‌ها دور نماند.

حال دولت چین که نگران است این تعامل ساده، ژست رمانتیک به خود بگیرد، تمام ویدیوها و تصاویر مرتبط با این رویداد را از رسانه‌های اجتماعی و منابع خبری پاک می‌کند.

ولادیمیر پوتین در ماه آوریل از همسرش جدا شد و از آن زمان تاکنون مجرد است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: