عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 77
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 311
:: بازدید ماه : 5700
:: بازدید سال : 13228
:: بازدید کلی : 171449

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

سه شنبه 13 آبان 1393 ساعت 12:58 | بازدید : 419 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )
پایان یافتن ریاست نزدیک به ده سال و نیمه عزت الله ضرغامی بر سازمان صدا و سیما و در حالی که به عنوان یک مورد نادر گمانه زنی برای شناخت جانشین وی مدت‌ها به طول انجامید که سرانجام جانشین وی مشخص شد.
به گزارش شریان نیوز ، پایان یافتن ریاست نزدیک به ده سال و نیمه عزت الله ضرغامی بر سازمان صدا و سیما و در حالی که به عنوان یک مورد نادر گمانه زنی برای شناخت جانشین وی مدت‌ها به طول انجامید که سرانجام جانشین وی مشخص شد.

بر اساس اخبار واصله ،  پس از ایام عاشورا حکم مقام معظم رهبری برای انتصاب سرافراز رسانه ای می شود.


محمد سرافراز، معاون برون مرزی این سازمان و عضو شورای عالی فضای مجازی، که با وجود سابقه بالای خود چهره‌ای کمتر شناخته شده در میان اهالی رسانه و سیاست است.

سرافراز از قدیمی ترین و غیرسیاسی ترین چهره های صداوسیماست که با انتصاب به انتظار می رود دوران جناحی و سیاسی عمل کردن صداوسیما پایان یابد.

محمد سرافراز ، به اذعان بسیاری از مدیران تلویزیون، «محمد سرافراز» یکی از سالم‌ترین مدیران صدا و سیما است. در شرایطی که شایعات و مشاهداتی درباره شراکت برخی مدیران صدا و سیما در برخی پروژه‌های این سازمان بارها و بارها شنیده شده، سرافراز که از زمان «محمد هاشمی» در سازمان صدا و سیما حضور داشته و قدیمی‌ترین مدیر این رسانه است، به عنوان چهره ای پاک شناخته می‌شود. او فردی جدی و ساده زیست است. سال‌های طولانی ـ و شاید هم تا همین حالا ـ در خانه ای اجاره ای زندگی می‌کرده است.
 
سرافراز برادر دو شهید است. برادر بزرگ او مسئول دفتر دکتر محمد بهشتی بوده و به همراه وی در انفجار ریاست جمهوری در سال 1360 به شهادت می‌رسد. برادر دیگر سرافراز در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده است. پدر وی نیز که چند سال قبل فوت کرد، نماینده ولی فقیه در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود.

سرافراز با راه اندازی شبکه‌های پرس تی وی، العالم و هیسپان تی وی، تأثیر مشخصی در عرصه دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی نیز داشته است.

پیش از این از سوی دیگر طرح اسامی افرادی همچون حدادعادل، صفارهرندی، سید محمد حسینی و علی دارابی به عنوان رئیس احتمالی صدا و سیما، نشان دهنده تلاش گروه های منتقد دولت به‌‌ همان منظور بود. 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: