عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 265
:: بازدید ماه : 5654
:: بازدید سال : 13182
:: بازدید کلی : 171403

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

دو شنبه 17 شهريور 1393 ساعت 15:12 | بازدید : 692 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

 

 

شهید سید منصور  لطیفی

 

 

شهید سید منصور  لطیفی

 

نام : سیّد منصور

نام خانوادگی : لطیفی

محل تولد : روستای مجره

تاریخ تولد : 1340 

تاریخ شهادت : 24 / 01 / 1362

 

نوع عضویت : سپاهی    

آخرین مسئولیت : معاون گردان

محل شهادت : منطقه فکه

یگان خدمتی : لشکر 31 عاشورا

 

زندگینامه

شهید در یک خانواده روحانی مذهبی روستای مجره زندگی می کرد .البته خانواده شهید با سواد و اهل مسجد واز طرفداران رهبر کبیر انقلاب وضدّ رژیم سلطنتی بودند و بعلت موقعیت منطقه فعالیت محدود طرفداران واطرافیان بودولی از سال 1356 فعالیت بسیار گسترده وبصورت تبیلغ وتشکیل جلسات در آمد.

نامبرده نخست در روستای مجره دوره ابتدایی راگذراند  وسپس دوره راهنمائی را در روستای خوجین همجوار خواند. دوره دبیرستان که در رشته صنعتی بود در هنرستان صنعتی شهرستان خلخال گذراند و از همان دوره ، فعالیت مبارزات نامبرده شدّت گرفت .

ایشان به محض تشکیل جلسه مذهبی در روستا اواخر 1356 شرکت واز آن پس به همراه سایرین شدیداً به فعالیت مشغول وبخصوص در سال1357 که هنوز فعالیت به حداکثر روستاها کشیده نشده بود. نامبرده به همراه خانواده وبرادران روحانی محل از افراد فعال جلسه ودر خود هنرستان از افراد ممتاز مبارز بودند .

ایشان فرد مخلص وخوش برخوردی وهمیشه لبخند به چهره داشتند که خیلی نمکی بود .فردی بود نترس .اوایل که شعار دادن تازه رسم می شد ایشان جزو شعار دهندگان بود وخیلی بی باکانه شعار می دادند .چون مخلص بودند

وی از سر تا پا مخلص امام وروحانیت بود وشب و روزش در تلاش در پایگاهها وجبهه ها می گذشت ،یعنی عاشق جبهه بود.

اوچند بار به جبهه رفته وآمده بود یکبار به او می گویند که شما خیلی به جبهه رفته اید ولی اوترتیب اثر نداده وسعی می کرد دور از چشم مادرش برود ولی مادرش بهر طریق بود او را پیدا کرده راه انداخته بود وبار دیگر که بارآخر بود بدون اطلاع به اردبیل واز آنجا به جبهه رفته بود وجبهه آخر بود .

در عملیات رمضان شدیداً مجروح شده بود و کمرش بشدت درد می کردو می خواست بعد از عملیات آینده برای معالجه برودکه چند روز بعد شهید شدند. خداوند رضوان خود را شامل حال آنها کند .

معاون گردان بوده وگویا عراق شدیداً حمله می کرد که بچه ها را بزند آنطوریکه دوستانش می گویند با آرپی جی از یک تپه به دشمن حمله می کند که از دوروبر با تفنگ دوربین دار مورد اصابت واقع می شود .

 

وصیت‌نامه

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه پاسدار شهید سید منصور لطیفى

ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات لهم جنات تجرى من تحتها الانهار ذلك الفوزالكبیر     (سوره البروج آیه 11)

آنان كه به خدا ایمان آورده و نیكوكار شدند بر آنها البته در بهشت باغهائى است كه در زیر درختانش نهرها جارى است این بهشت ابد به حقیقت (خوبانرا) سعادت و پیروزى بزرگ است.

سلام بر امام زمان سلام بر امام امت و امت امام و شهیدان انقلاب ایران و كربلاى حسینى و 72 تن از یاران امام خمینى و آیت الله بهشتى و سلام به مجروحین اسلام و با سلام بر شما امت حزب‌الله و تمام برادران دیگر كه به هر عنوان با قلبى آكنده از محبت الهى و عشق به انقلاب و امام امت و مطیع فرامین امام این الگوى مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از حقوق مظلومین و مجروحین دین اسلام و شریعت محمدى و محو كننده استعمارگران و منجى عالم بشریت و درود بر خانواده شهدا .درود بر نیكان و پاكان كه بر خون خود غلطیدند و به امام خود اباعبدالله الحسین لبیك گفتند و مانند على‌اكبر حسین در خون خود او وضو ساختند و لباس رزم خود را كفن و میدان نبرد را مسجد انتخاب كردند و رضاى الهى را در میدان با خونهاى خویش خریدند و خدا را مقروض خود ساختند. درود بر ایثارگران درود بر جوانهائیكه بهترین موقعیت عمر خود را به انقلاب اهدا و حاضر به قربان شدن مثل اسماعیل ابراهیم مثل اصغر حسینى میشوند و اهل بیت عترت و طهارت را بر بالین خود مى‌یابند.

اى سروران اى آزادگان اى آن كسانى كه از اول گفتید خدایا به مقدرات تو راضى هستیم خدایا ما را به فیض خود سیراب گردان. بارالهى ما را نیز بر این عزیزان ببخش و پیروزى مسلمین را با دست غیبى خود وسیله این جوانان فراهم گردان. بار الهى فرماندهى امام زمان را از جبهه قطع نفرما. پروردگارا جبهه‌هاى ایران را در زیر توجه خود قرار ده .خدایا ما را در امتحان یارى فرما و در روز حساب نجات عطا فرما.

برادر اگر از احوالات ما خواسته باشید الحمدالله مثل سایر روزها مشغول نبرد با كفار هستیم برادران عزیز من كمى به توصیه‌هاى من توجه فرمائید.

1- توصیه میكنم شما اگر میخواهید با خدا صحبت كنید نماز واجب را بپا دارید. نمازهایتان را اول وقت بخوانید. نماز را سبك مپندارید و نماز شب را اگر توانستید سعى كنید انجام دهید .مساجد را پر كنید و نماز جماعت بخوانید و حتما سعى شود نماز را پر محتوا كنید .دعاهاى بعد از نماز را بخوانید. متاسفانه در بعضى مساجد هنوز حالت انقلابى و پویاى اسلام بوجود نیامده است. در اینجا لازم است یك تذكر بدهم  اى روحانیون و همچنین شما اى امت حزب الله مسئول هستید كه مساجد را بمكان توضیح فكرى و معنوى و عبادى و سیاسى و نظامى یعنى همه ابعاد تبدیل كنید. مسجد فقط محل نماز خواندن یا دریافت كوپن نفت و غیره نیست به قول امام "مسجد سنگر است باید سنگرها را خالى نگذاریم". بیائید اى پیش نمازها و اى امت حزب الله و اى جوانان، مساجد را مكانى براى تعلیم و تعلم قرار دهید. مسجد باید مركز فعالیت‌هاى سیاسى- نظامى- عبادى- فرهنگى-و تبلیغاتى- آموزشى و غیره باشد.

2- اگر میخواهید خدا با شما صحبت كند قرآن را زیاد بخوانید. اگر می خواهید امام زمان را ببینید، تقوا بیشتر داشته باشید.

3- دعاها را درهمه طول روز بخوانید. اگر توانستید كتب بزرگان چون مطهرى و دستغیب كتاب گناهان كبیره را بیشتر بخوانید.

4- اگر پستى یا مقامى به شما دادند سعى كنید به نحو احسن در انجام وظایف محوله بكوشید و اگر میدانید قادر نیستید ، از گرفتن این پست یا مقام خوددارى كنید. اگر توانستید این آیه را حفظ كنید

5- "من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا  "    سوره احزاب آیه 22

"برخى از مومنان مردان بزرگى هستند كه با عهد و پیمان كه با خدا بستند، كاملا وفا كردند (تا براه خدا شهید شدند و برخى به انتظار (فیض شهادت) مقاومت كرده هیچ عهد خود را تغییر ندادند."

6- سعى كنید در همه حال با كسانى كه با شما همكارى میكنند قدرت فكر كردن و برنامه‌ریزى و قدرت تفكر بدهید و به دیكتاتورى و یكدندگى و از حرف زدن بیهوده خودارى كنید.  در مواقع بیكارى حتما فكر كنید. ساعتى از روز را اختصاص به رسیدگى به اعمال روزانه و فكر كردن بدهید و دو روزتان با هم مساوى نباشد و سعى كنید برنامه داشته باشید.

پیروى از ولایت فقیه و امام خمینى هرگز دست برنداشته و گوش بفرمان او و امر ایشان باشید.

از پرداختن به امور دنیوى خودارى كرده و دنیا و آخرت را توام با هم داشته باشید ،كه ((الدنیا مزرعه الاخره)) .از پشتیبانى مسئولین مملكتى كه در خط امام هستند دست برندارید .تا آنجا كه در توان دارید به هیچ گروهى وابسته نباشید و هرگونه گروه دسته كه بر خلاف اسلام و امام امت خمینى كبیرگام برمیدارد به شدت و با قاطعیت سركوب نمائید واگر دیدید كسى ناآگاهانه دشمن شماست سعى كنید او را به راه صراط مستقیم دعوت كنید.

مرغ باغ ملكوتم نیم از عالم خاك                                             چند روزى قفسى ساخته‌اند از بدنم

مرگ اگر مرد است گو نزد من اى                                            تا در آغوشش بگیرم تنگ تنگ

تشنه آب فراتم اى عجل مهلت بده                                            تا بگیرم در بغل قبر شهید كربلا

7- در همه حال این دعا را بخصوص در پایان نماز همراه با سینه زدن بخوانید خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار (3) از عمر ما بكاه و بر عمر او بیفزاى (3) خدایا خدایا رزمندگان ما را پیروزشان بفرما، زیارت كربلا نصیب ما بفرما، صدام لشگرش را نابودشان بفرما، رزمندگان اسلام نصرت عنایت فرما،

آخرین توصیه‌هاى من به برادران و خواهران حزب الله این است با ضد انقلاب بشدت مقابله كنید با منافقین و مشركین كه در هر پستى و مقامى هستند با قاطعیت مقابله كنید. با گروه خوارج روستا یا شهر قطع رابطه كنید. اگر دیدید ناآگاهانه منحرف شده‌اند به صراط مستقیم دعوت كنید. كسانى كه میخواهند به خط اسلام بیایند آنها را بیشتر تبلیغ كنید. از آنها رو نگردانید .كسانى كه در خط اسلام هستند بیشتر همكارى و محبت داشته باشید. از مقام شهید سوء استفاده نكنید. اگر كسى از شما شهید شد خوشحال باشید و به خانواده شهدا تبریك و تسلیت بگوئید. در مراسم راهپیمائى و مجلس شهدا شركت كنید. در نماز جمعه اگر توانستید شركت كنید .البته اگر در راه دور باشید همیشه در نماز جمعه و جماعت شركت كنید .دوست ندارم محلى كه جاى غیبت و افترا است در آنجا حضور داشته باشید. دوست ندارم كه در مراسم كفن و دفن من كسانى كه حتى یك ذره بر خلاف خط امام گام برمیدارند شركت كنند. اگر موفق به زیارت كربلا شدید بدانید كه در راه باز شدن كربلا شهداى زیادى تقدیم كرده‌ایم و شهیدان را هرگز فراموش نكنید. وصیت نامه شهدا را همانطور كه امام عزیزمان فرموده‌اند زیاد بخوانید. و 20000ریال از دارائى من را به مسجد ابوالفضل اهدا كنید، ساعتى كه در اختیار ناصر میباشد اگر شهید شدم به جنگ زدگان اهدا كنید، سعى كنید فعالیت خود را در انجمن اسلامى انجام دهید .اگر بعد از شهید شدنم وسایلم را به خانه آوردند خودتان همانطورى كه خواستید بكنید و مرا در كنار برادر شهید محمد رستم‌پور دفن كنید. برادر و خواهر، دوستم و فامیلم و پدر و مادرم میدانم كه مرا بیشتر دوست میدارید اگر تكه تكه شدم هیچ ناراحت نباشید و برایم گریه نكنید. والسلام

 
 
 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: