عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 250
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 484
:: بازدید ماه : 5873
:: بازدید سال : 13401
:: بازدید کلی : 171622

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

پنج شنبه 2 شهريور 1391 ساعت 15:55 | بازدید : 304 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

اتفاقات عجیب در روسیه

در دنیا هزار و یک پدیده ی عجیب و غریب وجود دارد، پدیده هایی که گاه برای آن ها بالاخره جوابی پیدا می شود و گاهی هم مانند یک کلاف سر در گم به دور خود می پیچند و در ذهن انسان ها هزاران سوال بی جواب باقی می گذارند. دانشمندان و محققانی که روی این پدیده ها کار می کنند، گاهی بعد از سال ها اعلام می کنند که هیچ توضیحی برای بعضی از آن ها وجود ندارد و حتی عده ای از این دانشمندان ممکن است تصمیم بگیرند تا موضوع را مخفی کنند! یکی از این اتفاقات عجیب غریب در روسیه و در منطقه ی سیبری آن رخ داده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی راجع به این پدیده در دست نیست و حتی نمی توان گفت که چقدر درست و یا اشتباه است. بنابراین ما در اینجا تمام اطلاعاتی که در مورد این اتفاق وجود دارد را در اختیارتان قرار می دهیم. با الی گشت همراه شوید:

اتفاقات عجیب در روسیه
مطالب مرتبط:
۴ معمای مرموز تاریخ که هیچ وقت حل نشدند
این پل از باران ساخته شده است! + تصاویر

در یکی از روزهای اکتبر سال ۱۹۸۹، در یکی از منبع های خبری روسیه، خبر بسیار عجیبی پخش شد. طبق این خبر، در یکی از دور افتاده ترین مناطق سیبری در کشور روسیه حفاری ای برای رسیدن به نفت انجام شده بود که به جای آن، ظاهرا منجر به کشف جای عجیبی شد. در روز پانزدهم اکتبر آن سال، یک گروه اکتشافی به یکی از منطقه های دور دست سیبری فرستاده می شود تا در آن جا مشغول به حفاری شوند.

این گروه یک مته ی بسیار بزرگ و خاص این کار را انتخاب می کنند و با آن دل زمین را تا عمق ۱۴ کیلومتری می کنند، هدف این بوده که به معدن نفت و یا الماس برسند اما ظاهرا وقتی که این مته به عمق ۱۴ کیلومتری می رود، وارد نقطه ای خالی مانند خلا می شود!

اتفاقات عجیب روسیه

آنها این مته را به بیرون می کشند و می بینند که یکی از تیغه های مته به اندازه ای داغ شده است که در شرف ذوب شدن است! در واقع دمای زمین در آن نقطه چیزی حدود ۱۰۹۰ درجه ی سانتیگراد گزارش شده بوده است. این موضوع بسیار به نظر آن ها عجیب می رسد و به همین دلیل تصمیم می گیرند تا این بار به جای مته، یک دستگاه فرکانس سنج را که دارای قابلیت تحمل بالا است به داخل زمین بفرستند. فرکانس هایی که توسط این دستگاه ضبط شد باعث شد تا پروژه برای همیشه رها شود.

عجایب روسیه

می دانید صدایی که توسط این دستگاه ضبط شده بود دقیقا چه صدایی بود؟ صدای فریاد هزاران هزار انسان! آن هم در عمق ۱۴ کیلومتری زمین… گزارش این اتفاق برای اولین بار توسط یک روزنامه نگار فنلاندی انتشار پیدا کرد که البته پروفسور آزاکوف آن را رد کرد. گفته می شود در سال ۲۰۰۰ یک مصاحبه ی تلویزیونی در این کشور انجام می شود و خبرنگاری از این پروفسور راجع به علت تعطیلی آن می پرسد و او هم گفته که دلیل رها کردن این پروژه، این بوده است که مطمئن شدیم هیچ نفتی در آن جا وجود ندارد و علاوه بر این، بودجه ی کافی برای این کار را در اختیار نداشتیم.

امروزه محل حفر این منطقه، منطقه ی ممنوعه است. دولت روسیه این خبر را تایید نکرد و آن را دروغ دانست، اما اینکه چرا این گروه یکباره کارشان را رها کردند و منطقه قرنطینه شد حقیقتی است که نمی توان انکار کرد.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: